our relations

keep in touch with your friends


أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

فصه غريبه ومضحكه جدا.........

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

قصة زواج مضحكة وغريبة !!....وحقيقية
القصه دى وبصراحه
ضحكت عليها واعجبتني وحبيت أنقلها لكم قصه حقيقيه عن
زواج بنت وبقول لكم عن قصه زواجها الغريب المضحكه هذي البنت عندها اخوات اكبر منها واصغر منها وهى متخرجه من الثانوى.... المهم بالبيت مفيش عندهم خدامه كل يوم الدور على وحده من البنات تطبخ وبعدين ترمى الزباله مند الباب، جيه دور البنت اللى بتكلم عنها كانت سهرانه مع اخواتها لغايه الساعه 2 الصبح المهم اخواتها راحوا يناموا ... وهى قعدت تنظف المطبخ وتشطب عليه.... وقامت وطلعت الزبالة عند الباب.... البنت قالت ليه احطها عند الباب خليني أتشجع وأرميها بالزباله أحسن وطلعت بره بالشارع وكان فاضي وكانت الساعة حوالي ثلاث ونص المهـــــــــــــم
جت تطلع ترمي الزباله اتقفل باب بيتهم Very Happy وقعدت المسكينه فى الشارع.. فكرت ترن الجرس خافت من أبوها لايضربها او يزعقلها( لأن أبوها شديد)... وهي فى الشارع مكانشى لابسة الا بيجامة النوم

سمعت صوت يقرب منها .. صوت سيارة !! قامت مسكت الزباله وقلبتها ودخلت جواها وكان اللى جاى ابن الجيران.. كان لسة جاي من استراحة.. جية ابن الجيران وقف السيارة وطلع المفتاح علشان بيدخل للبيت إلا يسمع صوت يتحرك بالزباله !!

وأستغرب إن الزباله مقلوبة قام وقرب من عندها... وجية بيرفع الزباله و فجأة

صرخت وقالت : لالالالا.
قال : بسم الله الرحمن الرحيم..أنتي إنس ولا جن
قالت: إنس
قال إنتي اية جابك هنا ؟؟

وقالت له القصة وهي متغطيه بالزبالة وترجت ابن الجيران يساعدها قال خلاص متخافيش ... قام قرب السيارة من باب البيت وركب فوق السيارة ودخل الشقه بتاعتهامن بلكونة بيتها ولحسن الحظ انها كانت بلكونة اودتها.. وقالها:ادخلي بسرعة لاحد يشوفك قامت المسكينة ماصدقت رمت الزباله.. دخلت وقفلت الباب على طووول...وابن الجيران واقف ماتحركش وينظر لها... مامر على الموضوع ده يومين إلا وجية وخطبها من أبوها وتزوجوا
والله قصة زواج غريبة وعلى فكرة

هذة القصة حقيقية وحصلت بالفعل فى اسكندرية

هههههه اجى بكرة بقا الاقى الشباب بيفتحو كياس الزبالة علشان يدورو فيها على بنات

هههههه او اى بنت عايزة تتجوز تقعد فى كيس زبالة وتستنى ابن الحلال Razz Very Happy

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ايه دا يا مشمش انتى كدا هاتحرضى على ان الشوارع تتملى بالزباله Laughing

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

merooo

avatar
Admin
صحيح يامشمشمه ممكن تطلع موضه بس حلوه اوى القصه دى اهو الزباله نفعت برضه Very Happy Very Happy

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://way2life.yoo7.com

4 فعلا غريبه في 18/8/2008, 1:08 pm

الحمدلله انى مقدم اوراق تعين فى احدى شركات جمع القمامه وربنا يكرمنىى Very Happy

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نها كتب:ايه دا يا مشمش انتى كدا هاتحرضى على ان الشوارع تتملى بالزباله Laughing



ههههههههههههههههه Very Happy Very Happy
ايه رايك على الاقل هنستفاد منها Razz

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mero كتب:صحيح يامشمشمه ممكن تطلع موضه بس حلوه اوى القصه دى اهو الزباله نفعت برضه Very Happy Very Happy

طبعا يابنتى الزباله دى لازم يكون ليها فائده فى النهايه

ولا هى محطوطه ليه من الاساس ............ دى هى السياسة cheers

انا مبسوطه ان القصه عجبتك Smile Very Happy Wink

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
baslm 3alik كتب:الحمدلله انى مقدم اوراق تعين فى احدى شركات جمع القمامه وربنا يكرمنىى Very Happy


ههههههههههههه كويس جدا Very Happy

عايزين نقول مبروك قريب بقى

شكرا كتير على المشاركة

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى